Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh – Arina Dremlyukh
Arina Dremlyukh
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Marketing strategy of the company when entering a foreign market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingový strategický záměr a marketingový mix při vstupu podniku na zahraniční trh. Pro analýzu je vybrána ruská gastronomická společnost, která se chystá otevřít pobočku v České republice. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V první části metodou literární rešerše a na základě odborných literárních pramenů jsou shrnuty základní informace …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to propose a marketing strategic plan and a marketing mix when entering a foreign market. A Russian gastronomic company that is about to open a branch in the Czech Republic is selected for analysis. The work is divided into two parts: theoretical and practical. In the first part, using the method of literary research based on professional literary sources, basic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 17. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Petr Kunc, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DREMLYUKH, Arina. \textit{Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/28fonb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh.
Illja Leheta -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Expanze vybrané firmy na zahraniční trh
Vanesa Sněhotová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights