Filip Pospíšil

Bakalářská práce

Online komunikační strategie Litovelské kavárny

Online Communication Strategy of Litovel Café
Anotace:
Cílem této práce je ukázat online marketingovou komunikaci Litovelské kavárny a také na prezentaci na jednotlivých portálech, které patří ke gastronomii a pohostinství. Důraz je kladen především na online komunikaci, která je hlavní náplní práce spolu se specifikací cílů společnosti a návrhem konkrétních změn k dosažení těchto cílů.
Abstract:
The aim of this work is an example of online marketing communication Litovel café and presentation on individual portals, which belong to gastronomy and hospitality. Emphasis is placed primarily on online communication, which is the main job of specifying the company's goals.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku