Online komunikační strategie Litovelské kavárny – Filip Pospíšil
Filip Pospíšil
Bachelor's thesis
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Online Communication Strategy of Litovel Café
Abstract:
Cílem této práce je ukázat online marketingovou komunikaci Litovelské kavárny a také na prezentaci na jednotlivých portálech, které patří ke gastronomii a pohostinství. Důraz je kladen především na online komunikaci, která je hlavní náplní práce spolu se specifikací cílů společnosti a návrhem konkrétních změn k dosažení těchto cílů.Abstract:
The aim of this work is an example of online marketing communication Litovel café and presentation on individual portals, which belong to gastronomy and hospitality. Emphasis is placed primarily on online communication, which is the main job of specifying the company's goals.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mwghf/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠIL, Filip. \textit{Online komunikační strategie Litovelské kavárny}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/28ohx7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová