Filip Pospíšil

Bachelor's thesis

Online komunikační strategie Litovelské kavárny

Online Communication Strategy of Litovel Café
Abstract:
Cílem této práce je ukázat online marketingovou komunikaci Litovelské kavárny a také na prezentaci na jednotlivých portálech, které patří ke gastronomii a pohostinství. Důraz je kladen především na online komunikaci, která je hlavní náplní práce spolu se specifikací cílů společnosti a návrhem konkrétních změn k dosažení těchto cílů.
Abstract:
The aim of this work is an example of online marketing communication Litovel café and presentation on individual portals, which belong to gastronomy and hospitality. Emphasis is placed primarily on online communication, which is the main job of specifying the company's goals.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management