Snížení stresu učitelů prostřednictvím víceúrovňové komunikace ve vybrané škole – Ing. Radana Hlávková
Ing. Radana Hlávková
absolventská práce studenta CŽV
Snížení stresu učitelů prostřednictvím víceúrovňové komunikace ve vybrané škole
Improvement of internal communication process at school to eliminate teacher´s stress
Anotace:
Závěrečná práce se věnuje návrhu zlepšení komunikačního procesu pracovníků školy prostřednictvím víceúrovňových setkání. Zavedení této komunikační metody do prostředí školy povede ke zlepšení a zefektivnění komunikace pracovníků školy, tím dojde snížení jejich stresové zátěže. Teoretická část práce obsahuje definici stresu, jeho příčiny, projevy a zvládání z pohledu odborné veřejnosti, dále využití …víceAbstract:
The subject of this thesis is the improvement of internal communication process at school to eliminate teacher´s stress. It´s objective is tier meetings implementation as a communication tool. The theoretical part provides the definition of stress, it´s root causes and managing, team communication and assertiveness, tier meetings as the tool eliminating teacher´s stress. The practical part covers description …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lucie Zlámalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci: „Snížení stresu učitelů prostřednictvím víceúrovňových setkání“ vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Prohlašuji, že tištěná podoba závěrečné práce a elektronická podoba závěrečné práce zveřejněná v aplikaci Závěrečné práce v Univerzitním informačním systému je identická. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. Prohlašuji, že jsem práci: „Snížení stresu učitelů prostřednictvím víceúrovňových setkání“ vypracoval/a samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Prohlašuji, že tištěná podoba závěrečné práce a elektronická podoba závěrečné práce zveřejněná v aplikaci Závěrečné práce v Univerzitním informačním systému je identická. Jsem si vědom/a, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium v oblasti pedagogických věd / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje komunikace v projektovém řízení
Barbora Leskovjanová -
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Srovnání míry humanismu a kreativity a jejich vzájemný vztah u učitelů základních škol se zaměřením na digitální technologie a učitelů klasické základní školy
Martina Keratová -
Rozdíl ve vnímání úlohy asistenta pedagoga u praktikujících učitelů a studentů - budoucích učitelů
Barbora SKALICKÁ -
Pohybová aktivita učitelů tělesné výchovy a učitelů jiných předmětu: komparační studie s využitím pedometrů
Martin RYBKA -
Profese učitele 1. stupně ZŠ z pohledu učitelů a veřejnosti
Kateřina Kynická -
Problémové vztahy mezi učiteli a rodiči žáků prvního stupně základní školy očima učitelů
Žďárská Žďárská -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel