Lukáš Hromada
Bakalářská práce
Branding management ve firmě Apple
Branding management at Apple
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku značek a jejich budování. Hlavním cílem práce je identifikovat vývoj a řízení značky ve firmě Apple. V první části jsou shrnuta teoretická východiska ohledně tvorby značek a nástrojů branding managementu. Práce je zaměřena na vysvětlení identity značky a její souvislosti s image značky, dále jsou popsány prvky značky a kritéria jejich tvorby. Prostor je …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the problems of brands and their construction. The main objective of the thesis is to identify the development of brand and brand management at Apple. The first part summarizes the theoretical basis for branding management and its tools. The paper is focused on explaining the brand identity and its relation to the image of the brand, as well as describing the brand elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Karel Kubata, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
Adam Topinka -
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
Anzhelika Khaustova -
Značka produktu jako zdroj rolové identity
Veronika Štanglová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Steve Jobs a úspěch značky Apple
Milan Fast -
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
Klára Valentková
Název
Vložil
Vloženo
Práva