Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují – Ing. Klára Valentková
Ing. Klára Valentková
Bakalářská práce
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
Brand Building Process of Brand Apple, Inc. and Factors which Affect
Anotace:
Odborná studie zaměřená na problematiku brand buildingu. Cíl této práce je jasné definování forem vývoje, budování značky a uvedení nejdůležitějších faktorů, který tento proces ovlivňují v rovině teoretické a následné zobrazení na příkladu konkrétní značky Apple, Inc., jenž je jednou z nejvýznamnějších a nejdynamičtějších značek dnešní doby.Abstract:
This case study focuses on brand building issues. The aim of this thesis is to define clearly the development phases of a brand and to name the most important factors that affect this process in the theoretical part and subsequently to show the acquired theoretical knowledge on a particular case – The Apple brand – which is one of the most significant and most dynamic brands of all times.Klíčová slova
Značka budování značky procesy vývoje značky vize značky organizační kultura cíle značky audit vnějšího prostředí značky podstata značky interní implementace značky zdroje značky ohodnocení značky marketing marketingová komunikace. Brand brand building development processes of a brand brand vision company’s culture aims of brand audit of brand external environment essence of a brand internal implementation of a brand resources of a brand brand evaluation marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e12ci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALENTKOVÁ, Klára. \textit{Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují} [online].
Praha, 2013 [cit. 2021-03-02]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/csry4m/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce PhDr. Iva Petrová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Audit značky Excelent jako nastroj pro její strategický vývoj
Darya Shaldyrvan -
Audit značky Mercedes-Benz v kategorii prémiových osobních vozidel
Jolana Žídková -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Improving air quality in borders regions. A study of exffective implementation of a low emission zone in Maastricht
Jasper Gruiters -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov