Marketingová analýza a strategie zámku Kačina – Michaela Pažúrová
Michaela Pažúrová
Diplomová práce
Marketingová analýza a strategie zámku Kačina
Marketing analysis and strategy of Chateau Kačina
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing a strategii národní kulturní památky zámku Kačina. Cílem práce je na základě výzkumu návštěvníků identifikovat klíčové návštěvnické segmenty a vytvořit pro zámek Kačina relevantní marketingovou strategii. Úvodní část práce poskytuje náhled na teoretická východiska marketingu kulturních památek a na předpoklady tvorby marketingové strategie. V metodické části …víceAbstract:
The Master Thesis focuses primarily on marketing and related strategy of the National Cultural Monument Chateau Kačina. The goal of the thesis is to identify key visitor segments based on a survey conducted for purposes of the thesis, and to define the relevant marketing strategy of the Chateau Kačina. The initial part of the thesis contains theoretical overview of cultural marketing and focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/77548
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Dianová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/77548
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Srovnání financování kulturní památky Průhonický park a zámek před zapsáním na seznam UNESCO a po zapsaní na seznam UNESCO
Denisa Válková -
Návrh vinařství v areálu zámku Kačina
Kristýna Raszková