Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok – Mgr. Kateřina PALOVÁ
Mgr. Kateřina PALOVÁ
Disertační práce
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Social-emotional learning and the effectiveness research of the Second Step Program
Anotace:
Cílem této disertační práce je poskytnout komplexní informace o sociálně-emocionálním učení (SEL) a efektivitě programu Druhý krok. Za tímto účelem je realizován výzkumný projekt, do něhož je na počátku zapojeno celkem 9 škol (z toho jedna škola z projektu odstoupila), vždy jedna 3. třída je experimentální a jedna 3. třída kontrolní. Z výzkumného projektu jsou vytvořeny tři studie. První z nich za …víceAbstract:
The main goal of this thesis was to gather complex information on social-emotional learning (SEL) and the effectiveness of the Second Step Program. Therefore, a research project with 9 participating schools (one of them has withdrawn) was conducted, one 3rd grade class as experimental and one 3rd grade class as control in each school. Three studies were part of this project. The first one uses data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D., PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALOVÁ, Kateřina. Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok. Olomouc, 2020. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Psychologie / Pedagogická psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok
Alžběta MACHŮ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Anna HORÁKOVÁ -
Rozvíjení vybraných kognitivních funkcí prostřednictvím programu Druhý krok
Renata BAŠOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva