Analýza komunikačních dovedností u dětí s balbuties při vstupu do základní školy – Mgr. Noemi Brummerová
Mgr. Noemi Brummerová
Bakalářská práce
Analýza komunikačních dovedností u dětí s balbuties při vstupu do základní školy
Analysis of communication skills in children with stuttering when entering elementary school
Anotace:
Teoretická část práce popisuje základní aspekty komunikace, účel komunikace, problémy s narušenou komunikační schopností, druhy narušených komunikačních schopností a uvádí nejznámější definice balbuties. Následuje geneze koktavosti, kde jsou probrány tři základní druhy balbuties, jejich vzájemné rozdíly a úskalí. Tato geneze je shrnuta do přehledné tabulky pro snadnou orientaci. V podkapitole Symptomatologie …víceAbstract:
The theoretical part describes the basic aspects of communication, the purpose of communication, problems with communication skills, types of disturbed communication skills and provides best-known definition balbuties. The following is the genesis of stuttering, which discusses the three basic types of Stuttering, their mutual differences and difficulties. This genesis is summarized in tabular form …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v5des/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ -
Souvislost mezi způsobem výchovy v rodině, vzděláním rodičů, školní úspěšností dítěte a postojem rodiny vůči škole a učitelům z pohledu dětí a jejich rodičů
Katrin Kadlecová -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Vliv pandemie koronaviru na výuku výchovy ke zdraví a s ní spojené hygienické a stravovací návyky žáků 1. stupně základní školy
Silvie Úlehlová