Bc. Filip Mruzek

Master's thesis

Návrh marketingové strategie firmy

The design of the company's marketing strategy
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh nové optimalizované marketingové strategie pro společnost H.O.L.Z. Lust. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska potřebná k návrhu strategie. Praktická část představuje charakteristiku vybrané firmy, dále se zaměřuje na analýzu současných firemních aktivit a současného stavu firmy. Na základě získaných …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a new optimized marketing strategy for the H.O.L.Z. Lust company. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the theoretical starting points needed for strategy design. The practical part presents the characteristics of the selected company, it also focuses on the analysis of current company activities and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vít Mrázek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing