Bc. Filip Mruzek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy
The design of the company's marketing strategy
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh nové optimalizované marketingové strategie pro společnost H.O.L.Z. Lust. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska potřebná k návrhu strategie. Praktická část představuje charakteristiku vybrané firmy, dále se zaměřuje na analýzu současných firemních aktivit a současného stavu firmy. Na základě získaných …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose a new optimized marketing strategy for the H.O.L.Z. Lust company. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the theoretical starting points needed for strategy design. The practical part presents the characteristics of the selected company, it also focuses on the analysis of current company activities and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/l3cbt/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Vít Mrázek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková