Bc. Marek Ďurfina

Bakalářská práce

Výuková hra prepájajúca klasické ovládanie a blokové programovanie

Educational game combining traditional control with block programming
Abstract:
The thesis focuses on the development of a game designed for teaching programming in the Unity game engine. Its goal is to design, implement, and test a 3D game that combines block programming directly in the game, as well as traditional control of the game character. The game includes six levels, each with different interactive objects and a unique puzzle, the solution of which requires combining …více
Abstract:
Táto práca sa venuje vývoju hry zameranej na výučbu programovania v hernom engine Unity. Jej cieľom je návrh, implementácia a otestovanie 3D hry, ktorá priamo v hre kombinuje blokové programovanie, ako aj tradičné ovládanie hernej postavy. Hra obsahuje šesť levelov, každý s rôznymi interaktívnymi predmetmi a jedinečnou hádankou, na ktorej vyriešenie je potrebné skombinovať oba spôsoby hrania. Práca …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 2. 2024
  • Vedoucí: RNDr. Tomáš Effenberger, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Programování a vývoj aplikací / Programování a vývoj aplikací