Měření spokojenosti zákazníků na polygrafickém trhu – Petra Řehulková
Petra Řehulková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků na polygrafickém trhu
Customer Satisfaction Measurement at the Printing Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků společnosti TISKNEME.COM. s výslednými polygrafickými produkty a s jejich příslušnými doprovodnými službami.Pro naplnění cíle práce byl realizován marketingový výzkum. Ke sběru primárních dat jsem využila metodu dotazování, nástrojem sběru dat byl dotazník. Výzkum byl proveden na vzorku 98 respondentů.Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
The objective of the Bachelor work was to analyse a level of satisfaction of customers of TISKNEME.COM company with the final polygrafic products and its accompanied service. There was realised a marketing survey to activate the objectives of the work. I used a questioning method to collect primary data, the tool to collect data was a questionnaire. The survey was carried out from a sample of 98 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/73125
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milada Marhounová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza využívání knihovnicko-informačních služeb a prostor Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové studenty vysokých škol
Veronika Křepinská -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
A study of customer loyalty of supermarkets in Hanoi
Thanh Binh Vu -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková