Překážky a příležitosti v destinačním managementu – Sebastian VICARI
Sebastian VICARI
Bakalářská práce
Překážky a příležitosti v destinačním managementu
Obstacles and opportunities in destination management
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá identifikací překážek a příležitostí v destinačním managementu. Obecně popisuje destinační management a pojmy s ním spojené. Následně popisuje potencionální překážky a příležitosti. Následuje metodická část, ve které pomocí dotazníkového šetření byly identifikovány překážky a příležitosti, které se shodovaly s těmi, co jsou v rešeršní části. Po zjištění překážek …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with obstacles and opportunities in destination management. This bachelor thesis describes destination management and the concepts associated with it. Then describes potential obstacles and opportunities. The methodic part follows. In this part are obstacles and opportunities identified by using a questionnaire survey. Obstacles and opportunities are the same as in the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VICARI, Sebastian. Překážky a příležitosti v destinačním managementu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
Ivana KOLÁŘOVÁ -
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
Michal Březina -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
Destinační marketing a management
Jitka Kocková -
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská