Bc. Karel Vizinger
Master's thesis
Internetový marketing konkrétní firmy
On-line Marketing of the Certain Company
Abstract:
Diplomová práce na téma „Internetový marketing konkrétní firmy” se v teoretické části práce věnuje nástrojům marketingové komunikace, především pak nástrojům on-line marketingové komunikace. Detailně se práce zaměřuje na vývoj on-line prostředí v České republice, dílčí nástroje on-line marketingu a jejich obchodní modely. Aplikační část práce se věnuje využití on-line marketingových nástrojů ve firemním …moreAbstract:
Diploma thesis on topic "On-line marketing of certain company" in the theoretical part of the thesis deals with the marketing communication, especially on-line marketing communication. Furthermore, it focuses in detail on the Czech on-line market, components of on-line marketing and on-line marketing business models. The practical part focuses on on-line marketing of certain company. It shows how can …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/knira/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Karolína Hromádková