Internetový marketing konkrétní firmy – Bc. Karel Vizinger
Bc. Karel Vizinger
Diplomová práce
Internetový marketing konkrétní firmy
On-line Marketing of the Certain Company
Anotace:
Diplomová práce na téma „Internetový marketing konkrétní firmy” se v teoretické části práce věnuje nástrojům marketingové komunikace, především pak nástrojům on-line marketingové komunikace. Detailně se práce zaměřuje na vývoj on-line prostředí v České republice, dílčí nástroje on-line marketingu a jejich obchodní modely. Aplikační část práce se věnuje využití on-line marketingových nástrojů ve firemním …víceAbstract:
Diploma thesis on topic "On-line marketing of certain company" in the theoretical part of the thesis deals with the marketing communication, especially on-line marketing communication. Furthermore, it focuses in detail on the Czech on-line market, components of on-line marketing and on-line marketing business models. The practical part focuses on on-line marketing of certain company. It shows how can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/knira/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
On-line marketing jako nástroj marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Karolína Hromádková