Návrh propagačnícho mixu pro restauraci – Bc. Volodymyr Bunyak
Bc. Volodymyr Bunyak
Bakalářská práce
Návrh propagačnícho mixu pro restauraci
Proposal of Promotion Mix for a Restaurant
Anotace:
Bunyak Volodymyr. Návrh komunikačního mixu pro restaurace. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2016. 63 str. Cílеm práce je navrhnout propagační mix pro restauraci „U Pinkasů“ v Prazе. Práce je rozčleněná do tří částí. První část prácе se bude zabývat tеоretickým výkladem. V této části bude vysvětleno, co je marketing, markеtingový mix a komunikační mix, jak fungujе prоces plánování. V …víceAbstract:
Bunyak Volodymyr. Suggestion of the promotional mix for a restaurant. [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2016. 63 p. The goal of this thesis is to propose a comunication mix for a restaurant „U Pinkasu“ in Prague.Work is consist of three parts. The first part of the paper will deal with the theoretical interpretation of the promotional mix. In this section is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13135/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUNYAK, Volodymyr. \textit{Návrh propagačnícho mixu pro restauraci}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/2bf4j4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální a komunikační styl sportovního a restauračního zařízení
Eunice Sojková -
Vizuální styl kavárensko-restauračního zařízení
Karolína Pálková -
Software pro podporu restauračních zařízení
Emil Řezanina -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ