Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o. – Bc. Igor MACEČEK
Bc. Igor MACEČEK
Diplomová práce
Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.
Project of consumer competition in Family Davo, s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí {--} teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu …víceAbstract:
This dissertation is dividend into two main parts {--} theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part. Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter{\crq}s analyse of five forces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor:
3678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACEČEK, Igor. Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Návrh marketingové komunikace pro rodinný penzion Racek
Lucie Racková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Analýza kladů a nedostatků bezpečnostního systému České republiky a návrhy na jeho zdokonalení
Jan Pácal