Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie – Veronika DAŇKOVÁ
Veronika DAŇKOVÁ
Bachelor's thesis
Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie
Employment of illustration when creating a psychology study text
Abstract:
Učení z textu je a zřejmě i v budoucnu bude jedním z nejdůležitějších druhů učení. Většina textů, z nichž se člověk učí má nejméně dvě stránky ? verbální a nonverbální, tj. obrazovou. Zatímco slovní učení je předmětem zkoumání psychologů a pedagogů již téměř 100 let, zkoumání učení se obrazovému materiálu je teprve v počátcích. Z hlediska výzkumu je také neverbální, tj. obrazová stránka textu obtížněji …moreAbstract:
Learning from a text is and in future probably will be one of the most important learning styles. The majority of texts a person is learning from have at least two aspects ? a verbal one and a non-verbal one, i.e. pictorial. Psychologists and teachers have been researching verbal learning for almost 100 years, whereas few research on obtaining knowledge from pictorial materials have been conducted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAŇKOVÁ, Veronika. \textit{Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2012. Available from: https://theses.cz/id/2bhiy3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DAŇKOVÁ, Veronika. Uplatnění principu názornosti při přípravě učebního textu z psychologie. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Grafické znázornění směrovacích algoritmů
Martin Pokorný -
Grafické znázornění stereometrických jevů
Ondřej Kroupa -
Grafické znázornění směrovacích algoritmů
Oskár Hanzély -
Psychologické aspekty vizualizace a její uplatnění ve výuce na střední škole
Bohumil Vašák -
Vizuálie v učebnicích geografie a jejich vliv na vznik miskoncepcí
Petr TRAHORSCH