Jana Šrutková

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Student Agency na českém trhu

Marketing strategy of Student Agency company on the czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Student Agency k.s. na českém trhu. Aby firma mohla na trhu dobře fungovat, je třeba, aby si soustavně stanovovala své strategické, ale také operativní a dílčí cíle, které pomocí různých marketingových nástrojů je třeba na základě stanoveného marketingového plánu plnit, dohlížet na toto plnění a soustavně vyhodnocovat efektivnost …více
Abstract:
Dissertation is about analysis of marketing strategy of Student Agency company, limited partnership on the czech market. It is neccesary for each company on the market to settle its strategic, but also operative and partial goals, which thanks to different marketing tools it is neccesary to reach, supervise this fulfilment and systematically evaluate the effectiveness of setlled and fulfilled goals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
  • Vedoucí: Ilya Bolotov
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40267

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod