Role food stylingu v komerční fotografii – Veronika Koníčková
Veronika Koníčková
Diplomová práce
Role food stylingu v komerční fotografii
The Role of Food Styling in Commercial Photography
Anotace:
Diplomová práce Role food stylingu v komerční fotografii se věnuje roli fotografie ve vizuální komunikaci se zaměřením na oblast gastronomie. Práce má za cíl popsat reklamní fotografii jako jednu z výrazných typů marketingové komunikace gastronomických podniků, popsat důležitost food stylingu v rámci reklamní fotografie a zjistit zdali, a případně jaký, mají různé food stylingové techniky vliv na vnímání …víceAbstract:
The thesis The Role of Food Styling in Commercial Photography focuses on the role of photography in visual communication with a focus on gastronomy. The aim of the thesis is to describe commercial photography as one of the distinctive types of marketing communication of gastronomic enterprises, to describe the importance of food styling in commercial photography, and to find out whether, and if so …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
Barbora Nová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Specifika kompozice pro sólový hlas
Vojtěch Šembera -
Duchovní kompozice Jana Křtitele Vaňhala uložené v Oddělení dějin hudby Moravského zemského muzea v Brně
Alena Borková -
Vliv vybraných typů potravin na změny kompozice střevního mikrobiomu
Tomáš Šantavý -
Transkripce versus originální kompozice pro zobcovou flétnu v tiscích Johna Walshe
Anna Horníková -
Kontrast jako prostředek kompozice audiovizuálního díla
Dominika Pavelková -
Počítačem asistovaná kompozice – precedenty formalizovaného myšlení
Petr Haas