Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o. – Bc. Tomáš Látal
Bc. Tomáš Látal
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Marketing communication of RC Climbing s.r.o. company
Abstract:
V této diplomové práci je zpracováno téma marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o., se zaměřením na značku lezeckého vybavení a oděvů OCÚN. Práce si klade za cíl doporučit optimální skladbu marketingového komunikačního mixu pro globalizovaný trh sportovního lezeckého vybavení a výstroje za využití moderních přístupů a možností masové komunikace. Práce je koncipována do teoretické a praktické …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of marketing communication of the company RP Climbing s.r.o., focusing on the brand of climbing equipment an clothing OCÚN. The work aims to recommend the optimal composition of the marketing communication mix for the globalized market of sports climbing equipment and gear using modern approaches and the possibility of mass communication. The work is designed for theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/zx6xz/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Žaneta Rylková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LÁTAL, Tomáš. \textit{Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/2byqik/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová