Bc. Kateřina Frycová

Diplomová práce

Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí

Marketing communication in the selected company using social networks
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na detailní analýzu a zkoumání marketingové komunikace České spořitelny, s důrazem na využití sociálních sítí. Teoretická část představuje základní pojmy marketingové komunikace a sociálních sítí, zdůrazňuje význam digitálního prostoru pro současný marketing a analyzuje trendy v oblasti sociálních médií. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze marketingové komunikace …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on a detailed analysis and research of the marketing communication of Česká spořitelna, with an emphasis on the use of social networks. The theoretical part introduces the basic concepts of marketing communication and social networks, emphasizes the importance of the digital space for contemporary marketing and analyzes trends in the field of social media. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku