Identita foodies na sociální síti Instagram – Martina HOFMANOVÁ
Martina HOFMANOVÁ
Bachelor's thesis
Identita foodies na sociální síti Instagram
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na identitu foodies a jejich reprezentaci prostřednictvím příspěvků/fotografií na internetové sociální síti Instagram. Práce nejprve popisuje teoretická zpracování konceptů identity, studia jídla a sociálních sítí od různých autorů. V další části jsou vybrané instagramové příspěvky analyzovány metodou obsahové analýzy doplněné o informace získané během polostrukturovaných …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the identity of foodies and their representation through posts/photos on the Internet social network Instagram. The work first describes the theoretical elaborations of the concepts of identity, food studies and social networks from various authors. In the next part, selected instagram posts are analyzed by the method of content analysis supplemented by information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tereza Šlehoferová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFMANOVÁ, Martina. Identita foodies na sociální síti Instagram. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Anthropology / Social and Cultural Anthropology
Theses on a related topic
-
Profilové fotografie - pokřivené zrcadlo
Darina Hlavicová -
Propaganda a dokumentární fotografie v 50. letech v ČSR
Sylvie Abbasová -
Využití fotografie pro marketingové účely na sociálních sítích
David Lidmila -
Výpovedná hodnota fotografie v marketingovej komunikácii
Mária Szabová -
Fotografie: Umění titulní strany módních časopisů zaujmout spotřebitele
Martina Melušová -
Identita foodies na sociální síti Instagram
Martina HOFMANOVÁ -
Jídlo a stolování v kinematografii Jiřího Menzela
Jan Rec -
Udržitelnost a jídlo (plýtvání jídlem dětmi: případová studie předškolního zařízení)
Anna Roháčková