Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky – Bc. Jan HOSTAŠ
Bc. Jan HOSTAŠ
Diplomová práce
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
The concept of mediation in the EFL classroom (CEFR, 2020)
Abstract:
The diploma thesis deals with mediation according to the of the Common European Framework of Reference for Languages and its Companion Volume. The theoretical part of the thesis deals with the very origin of the concept of mediation, its definition and its inclusion in English language education. The practical part of the work consists of a content analysis of Czech curricular documents, i.e. the Framework …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá mediací podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky a jeho doplňkového vydání. Teoretická část práce se zabývá samotným původem pojmu mediace, jeho definicí a zařazením do výuky anglického jazyka. Praktickou část práce tvoří obsahová analýza českých kurikulárních dokumentů, tedy Rámcového vzdělávacího programu a vybraných školních vzdělávacích programů, s cílem …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eva Skopečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOSTAŠ, Jan. \textit{Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2c065c/.
Jak správně citovat práci
HOSTAŠ, Jan. Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Zpracování sémantiky slovesných prefixů pro potřeby výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka (úroveň B1 a B2)
Renáta Malá