Využití pohybu při práci se slovní zásobou ve výuce němčiny na 1. stupni ZŠ. – Mgr. Pavla Havlíková
Mgr. Pavla Havlíková
Diplomová práce
Využití pohybu při práci se slovní zásobou ve výuce němčiny na 1. stupni ZŠ.
The use of physical exercise during the process of learning vocabulary in German lessons on the first stage of the basic school.
Anotace:
Obsahem diplomové práce je metodicko-didaktický popis aktivit. Nabízí zásobník činností do výuky německého jazyka na 1. stupeň ZŠ. Aktivity zohledňují žákovu potřebu pohybu a propojují slovní zásobu několika vybraných témat s pohybem. Teoretická část práce je zaměřena na osobnost dítěte mladšího školního věku, proces učení, styly učení, ranou výuku německého jazyka a pohyb ve výuce německého jazyka …víceAbstract:
The content of thesis is methodical-didactic description of activities. Offers packet of actions for teaching german language at first grade of primary school. Activities consider movement necessity of pupil and connect word-stock of few selected topics with movement. Theoretical part of thesis focus to personality of kids in younger school age, learning process, styles of learning, early education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aacyi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody Active learning pro úlohy automatického zpracování přirozeného jazyka
Jakub MLADÝ -
Learning by Doing mit Fokus auf Wortschatzerweiterung
Barbora MELÍŠKOVÁ -
Learning by Doing mit Fokus auf Wortschatzerweiterung
Barbora MELÍŠKOVÁ -
The Differences in the Effectivity of Learning English by 3 and 6 year Old Learners
Šárka Štyksová -
Teaching English Using TPR Method
Veronika Šigutová -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Complementary method of pronunciation teaching
Pavel Cvrk -
Pohyb v příběhu v mateřské škole
Sára Šolcová