Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů – Bc. Tereza Fousková
Bc. Tereza Fousková
Bachelor's thesis
Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů
Czech photography as a communication tool in the context of historical photography clubs and contemporary web 2.0 from a perspective of competent actors
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na současnou komunikaci mezi českými fotografy a pokouší se identifikovat názory fotografů na formu komunikace v období klasické fotografie a na současnou komunikaci na internetu a specifických komunitních fotografických serverech. Teoretická část představuje starší formu komunikace mezi fotografy, jako jsou fotografické kluby a spolky, a zároveň nabízí pohled na moderní …moreAbstract:
This thesis focuses on the current communication among Czech photographers and attempts to identify the opinions of photographers to a form of communication in the time of traditional photography and to a current internet communication. The theoretical part introduces the old form of communication among photographers such as photographic clubs and simultaneously introduces modern technologies used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nt6rj/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martina Ivičič
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOUSKOVÁ, Tereza. \textit{Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2012. Available from: https://theses.cz/id/2c4dbt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Profilové fotografie - pokřivené zrcadlo
Darina Hlavicová -
Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5?
Radek Řičánek -
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Lucie Polášková -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík