Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů – Bc. Tereza Fousková
Bc. Tereza Fousková
Bakalářská práce
Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů
Czech photography as a communication tool in the context of historical photography clubs and contemporary web 2.0 from a perspective of competent actors
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na současnou komunikaci mezi českými fotografy a pokouší se identifikovat názory fotografů na formu komunikace v období klasické fotografie a na současnou komunikaci na internetu a specifických komunitních fotografických serverech. Teoretická část představuje starší formu komunikace mezi fotografy, jako jsou fotografické kluby a spolky, a zároveň nabízí pohled na moderní …víceAbstract:
This thesis focuses on the current communication among Czech photographers and attempts to identify the opinions of photographers to a form of communication in the time of traditional photography and to a current internet communication. The theoretical part introduces the old form of communication among photographers such as photographic clubs and simultaneously introduces modern technologies used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nt6rj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOUSKOVÁ, Tereza. \textit{Česká fotografie jako nástroj komunikace v kontextu historických fotografických klubů a současného webu 2.0 pohledem kompetentních aktérů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/2c4dbt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Profilové fotografie - pokřivené zrcadlo
Darina Hlavicová -
Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5?
Radek Řičánek -
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Lucie Polášková -
Vizuální memy: evoluce obrazové komunikace na internetu
Roman Matulík