Michaela TREJBALOVÁ

Bakalářská práce

Logika ve výuce matematiky na základní škole

Logic in math lessons at elementary schools
Anotace:
Tato práce pojednává o výrokové logice a odvozovacích pravidlech, díky nimž můžeme matematiky popsat postup logického myšlení či řešení problémů pomocí intuice Dále je tato práce zaměřena na ukázky příkladů z učebnic matematiky pro druhý stupeň základních škol, které podporují rozvoj logického myšlení studentů.
Abstract:
This work deals with the propositional calculus and the rules of inference that allow us to mathematically describe the process of logical thinking or problem solving using intuition. Furthermore, this work focuses on demonstration of the examples from the textbooks of mathematics for secondary schools which supports the development of logical thinking of students.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martina Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TREJBALOVÁ, Michaela. Logika ve výuce matematiky na základní škole. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Přírodovědná studia / Matematická studia