Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. - 9. ročníku ZŠ V. – Bc. Magdaléna Žitníková
Bc. Magdaléna Žitníková
Bachelor's thesis
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. - 9. ročníku ZŠ V.
Skill of reading comprehension in the example of primary school‘s 8th grade
Anotácia:
Bakalářská práce „Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 8. ročníku ZŠ“ pojednává, jak už napovídá samotný název, o čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ. Práce si klade za cíl porovnat úroveň čtenářské gramotnosti žáků 8. ročníku na základní škole a studentů kvarty na nižším gymnáziu. Dále chci ve své práci zjistit, jak jsou na tom žáci se zájmem o knihu a o samotné čtení vůbec. Pojem čtenářská …viacAbstract:
The bachelor thesis „The skill in reading with understanding using an example of primary school‘s 8th grade“ discusses, as the name itself already says, reading literacy at the upper primary school. This work aims at comparing level of reading literacy between 8th grades at upper primary school and lower grammar school. Also, I want to discover students‘ interest in books and reading itself. Lately …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y7j0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Czech Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
Veronika Najvarová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ