Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. - 9. ročníku ZŠ V. – Bc. Magdaléna Žitníková
Bc. Magdaléna Žitníková
Bakalářská práce
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. - 9. ročníku ZŠ V.
Skill of reading comprehension in the example of primary school‘s 8th grade
Anotace:
Bakalářská práce „Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 8. ročníku ZŠ“ pojednává, jak už napovídá samotný název, o čtenářské gramotnosti na druhém stupni ZŠ. Práce si klade za cíl porovnat úroveň čtenářské gramotnosti žáků 8. ročníku na základní škole a studentů kvarty na nižším gymnáziu. Dále chci ve své práci zjistit, jak jsou na tom žáci se zájmem o knihu a o samotné čtení vůbec. Pojem čtenářská …víceAbstract:
The bachelor thesis „The skill in reading with understanding using an example of primary school‘s 8th grade“ discusses, as the name itself already says, reading literacy at the upper primary school. This work aims at comparing level of reading literacy between 8th grades at upper primary school and lower grammar school. Also, I want to discover students‘ interest in books and reading itself. Lately …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y7j0n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Karla Ondrášková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Vliv kyberkultury na čtenářskou/funkční gramotnost žáků
Jana VINTROVÁ -
Čtenářství a čtenářská gramotnost u žáků prvního stupně základních škol
Hana MAGEROVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně základních škol ve městě Dobruška
Tereza KRATOCHVILOVÁ -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Vysokoškoláci s vrozenou a raně získanou vadou sluchu a jejich problémy s porozuměním čtenému odbornému textu
Lenka Tonarová -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Zhodnocení práce s Pracovním sešitem na podporu komunikace u osob s poruchami autistického spektra
Dana Zemčíková