Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole – Bc. Lenka Mašlaňová
Bc. Lenka Mašlaňová
Master's thesis
Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
Motivation to teach English in pupils with special educational needs at secondary school
Abstract:
Diplomová práce „Motivace při výuce anglického jazyka u studentů se speciálními vzdělávacími potřebami“ se věnuje problematice motivace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen SVP) na středních školách k učení se cizím jazykům. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována legislativě pro vzdělávání na střední škole, metodám výuky anglického jazyka u žáků …moreAbstract:
The thesis "Motivation in Teaching English for Students with Special Educational Needs" deals with the issue of motivation of pupils with special educational needs (SEN) at secondary schools to learn foreign languages. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with legislation for secondary school education, English language teaching methods for pupils …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r7tyy/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2018
- Supervisor: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŠLAŇOVÁ, Lenka. \textit{Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/2c8lhr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA