Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole – Bc. Lenka Mašlaňová
Bc. Lenka Mašlaňová
Master's thesis
Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole
Motivation to teach English in pupils with special educational needs at secondary school
Anotácia:
Diplomová práce „Motivace při výuce anglického jazyka u studentů se speciálními vzdělávacími potřebami“ se věnuje problematice motivace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (dále jen SVP) na středních školách k učení se cizím jazykům. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována legislativě pro vzdělávání na střední škole, metodám výuky anglického jazyka u žáků …viacAbstract:
The thesis "Motivation in Teaching English for Students with Special Educational Needs" deals with the issue of motivation of pupils with special educational needs (SEN) at secondary schools to learn foreign languages. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with legislation for secondary school education, English language teaching methods for pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r7tyy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedúci: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAŠLAŇOVÁ, Lenka. \textit{Motivace k výuce anglického jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/2c8lhr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA