Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím – Bc. Nikola KOLÁČKOVÁ
Bc. Nikola KOLÁČKOVÁ
Master's thesis
Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím
Decathlon strategy on the sporting goods market
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřena na marketing ve společnosti Decathlon. V první části práce jsou definovány pojmy marketing a rozšířený marketingový mix včetně jeho částí a používaných nástrojů. V druhé části práce je charakterizována společnost Decathlon a její postavení na trhu. Dále je provedena analýza používání marketingových nástrojů ve vybrané společnosti. Následně jsou zhodnoceny výsledky …moreAbstract:
The submitted diploma thesis is focused on marketing in the company Decathlon. The first part of the thesis defines the terms marketing and extended marketing mix, including its part and the tools used. The second part of the thesis characterizes the company Decathlon and its position on the market. Furthermore, an analysis of the use of marketing tools in a selected company is performed. Subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÁČKOVÁ, Nikola. Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožím. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingové nástroje cílené na dětskou populaci
Nikola Fluksová -
Firemní kultura a marketingové nástroje firmy SolGen
Jan Nezval -
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Pavlína Strejcová -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Online marketingové nástroje a jejich využití v hotelu: případová studie
Klára Vokolková