Jaroslav Šandera
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social sites
Anotace:
Předmětem této práce je analýza reklamních inzercí, platební metody PPC a profil průmyslového podniku na Facebooku. Pomocí této analýzy došlo k identifikaci nedostatků a následně jsou navržena opatření pro zlepšení. Největším problémem je nevyužití placených inzercí.V teoretické části je charakterizován marketing, internetový marketing a sociální sítě.Praktická část je zaměřena na reklamní inzerce …víceAbstract:
The object of this thesis is analysis of an advertising campaign, a payment method PPC and a profile of industry company on Facebook. Because of this analysis was identified deficiencies and then suggested measures for improving. The biggest problem is utilization of paid advertising campaign.In theoretical part is characterized marketing, internet marketing and social sites.Practical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti
Martina Masná -
Reklamní kampaň v prostředí sociální sítě Facebook
Pavel Černík -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Denisa Řeháčková -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Rustam Orazgaliyev -
Reklamní kampaň v prostředí sociálních sítí
Kseniya Karasova -
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Reklamní kampaň pro mobilního operátora s propojením nových a tradičních médií
Hynek Lór
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2cbg8p 2cbg8p/2
9. 12. 2015