Jaroslav Šandera

Bakalářská práce

Marketing na sociálních sítích

Marketing on social sites
Anotace:
Předmětem této práce je analýza reklamních inzercí, platební metody PPC a profil průmyslového podniku na Facebooku. Pomocí této analýzy došlo k identifikaci nedostatků a následně jsou navržena opatření pro zlepšení. Největším problémem je nevyužití placených inzercí.V teoretické části je charakterizován marketing, internetový marketing a sociální sítě.Praktická část je zaměřena na reklamní inzerce …více
Abstract:
The object of this thesis is analysis of an advertising campaign, a payment method PPC and a profile of industry company on Facebook. Because of this analysis was identified deficiencies and then suggested measures for improving. The biggest problem is utilization of paid advertising campaign.In theoretical part is characterized marketing, internet marketing and social sites.Practical part is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Šturmová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 2cbg8p 2cbg8p/2
9. 12. 2015
Složky
Soubory
Švejdar, L.
9. 12. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.