Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin – Bc. Barbora Birnstein
Bc. Barbora Birnstein
Diplomová práce
Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin
The Project for Creating the Marketing Department in Martin University Hospital
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je vypracovanie projektu pre vytvorenie marketingového oddelenia v Univerzitnej nemocnici Martin. V teoretickej časti diplomovej práce je definovaná problematika týkajúca sa marketingu v zdravotníctve a marketingového riadenia a spracované teoretické poznatky pre vytvorenie marketingového oddelenia. V úvode praktickej časti práce je charakterizované zdravotnícke zariadenie a …víceAbstract:
The aim of the graduate thesis is the elaboration of a project for the creating of a Marketing Department at the Martin University Hospital. In the theoretical part of the graduate thesis, there are defined issues related to marketing in healthcare, marketing management, and elaborated theoretical knowledges for creation of marketing department. At the beginning of the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BIRNSTEIN, Barbora. \textit{Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/2cetme/.
Jak správně citovat práci
Birnstein, Barbora. Projekt vytvoření marketingového oddělení v Univerzitní nemocnici Martin. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová