Bc. Barbora Olšavská

Bachelor's thesis

Sponzorství sportu v České republice

Sport sponsorship in the Czech Republic
Abstract:
Práce popisuje problematiku sponzorství sportu v České republice. Teoretická východiska marketingové komunikace a sponzorství utvářejí vstupní rámec praktického přístupu financování sportovních aktivit, včetně sponzorství. Sponzorství sportu ve vybraných sportovních klubech se zaměřuje především na podmínky financování plavání a pětiboje v rozmezí tří let. Z provedené analýzy lze vyvodit, že významnou …more
Abstract:
The work describes problems of sports sponsorship in the Czech Republic. The theoretical resource of marketing communication and sponsorship form entry framework of practical approach of financing sport activities, including sponsorship. Sports sponsorship in selected sports clubs focus above all on swimming and pentathlon financial conditions in scope of 3 years. Analyses made show that communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2009
  • Supervisor: PhDr. Marie Hamplová
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní