Bc. Adam Měrka
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkami, jak zlepšit fungování konkrétního podniku – rodinného vinařství a pomoci tak jeho rozvoji. Provedená strategická analýza vyvozuje doporučení, které by měly vést k odstranění identifikovaných problémů a naplnění cílů podniku.Abstract:
This paper intends to improve how a selected enterprise – in this case a family vineyard works. The goal is to help its development and growth using specific tools of strategic analysis and with these pinpoint problems the enterprise is encountering and fulfill the desired goals of the venture.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wcjqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Vztahy mezi vlastníky a managementem podniku a jejich vliv na činnost podniku v ČR
Zdeněk Bydžovský -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki