Bc. Adam Měrka
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of the Enterprise
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkami, jak zlepšit fungování konkrétního podniku – rodinného vinařství a pomoci tak jeho rozvoji. Provedená strategická analýza vyvozuje doporučení, které by měly vést k odstranění identifikovaných problémů a naplnění cílů podniku.Abstract:
This paper intends to improve how a selected enterprise – in this case a family vineyard works. The goal is to help its development and growth using specific tools of strategic analysis and with these pinpoint problems the enterprise is encountering and fulfill the desired goals of the venture.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/wcjqx/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Znaková privilegia pro česká, moravská a slezská města, městečka a vsi v době předbělohorské
Petr Houzar -
Vztahy mezi vlastníky a managementem podniku a jejich vliv na činnost podniku v ČR
Zdeněk Bydžovský -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki