Bc. Petra Fuksová
Bakalářská práce
Narušená komunikační schopnost
Communication Disorder
Anotace:
Bakalářská práce byla zaměřena na narušenou komunikační schopnost. Cílem práce bylo zjistit jednotlivé typy narušené komunikační schopnosti a její četnost u dětí předškolního a mladšího školního věku. Teoretická část byla věnována, s využitím odborných zdrojů, popisu základních pojmů narušené komunikační schopnosti. V empirické části byl za pomocí dotazníků zjišťován výskyt narušené komunikační schopnosti …víceAbstract:
This bachelor work was concentrated on the disturbed communication skill. The aim of this work was to find out types of the disturbed communication skill and its frequency in preschool children and primary school children. The theoretical part was dedicated to the disturbed communication skill. Special professional resources that describe the basic terms were used. In the empiric part, the occurrence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2014
Zveřejnit od: 15. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Eva Dousková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fuksová, Petra. Narušená komunikační schopnost. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Orální stereognozie u osob s vybranými typy narušené komunikační schopnosti
Barbora DOPITOVÁ -
Spolupráce logopeda a psychologa a při diagnostice a terapii vybraných typů narušené komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Intervence u vybraných typů narušené komunikační schopnosti v logopedické třídě mateřské školy
Kateřina VALIHRACHOVÁ -
Spolupráce logopeda a psychologa při diagnostice a terapii specifických typů narušení komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Kompetence učitelů k prevenci narušené komunikační schopnosti v MŠ
Zita KLIMČÍKOVÁ -
Názory žáků 2. stupně základní školy na problematiku narušené komunikační schopnosti
Vilma Velebová -
Vliv jógových, dechových a relaxačních technik na rozvoj komunikační schopnosti předškolních dětí
Petra Číhalová -
Pohybová cvičení a aktivity pro rozvoj rytmických schopností u dětí předškolního a mladšího školního věku
Kateřina KUDELOVÁ