Bc. Petra Fuksová
Bachelor's thesis
Narušená komunikační schopnost
Communication Disorder
Abstract:
Bakalářská práce byla zaměřena na narušenou komunikační schopnost. Cílem práce bylo zjistit jednotlivé typy narušené komunikační schopnosti a její četnost u dětí předškolního a mladšího školního věku. Teoretická část byla věnována, s využitím odborných zdrojů, popisu základních pojmů narušené komunikační schopnosti. V empirické části byl za pomocí dotazníků zjišťován výskyt narušené komunikační schopnosti …moreAbstract:
This bachelor work was concentrated on the disturbed communication skill. The aim of this work was to find out types of the disturbed communication skill and its frequency in preschool children and primary school children. The theoretical part was dedicated to the disturbed communication skill. Special professional resources that describe the basic terms were used. In the empiric part, the occurrence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2014
Accessible from:: 15. 12. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2015
- Supervisor: Mgr. Eva Dousková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fuksová, Petra. Narušená komunikační schopnost. Liberec, 2014. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education for Preschool Teachers
Theses on a related topic
-
Orální stereognozie u osob s vybranými typy narušené komunikační schopnosti
Barbora DOPITOVÁ -
Spolupráce logopeda a psychologa a při diagnostice a terapii vybraných typů narušené komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Intervence u vybraných typů narušené komunikační schopnosti v logopedické třídě mateřské školy
Kateřina VALIHRACHOVÁ -
Spolupráce logopeda a psychologa při diagnostice a terapii specifických typů narušení komunikační schopnosti
Sandra WEISHEITEL -
Kompetence učitelů k prevenci narušené komunikační schopnosti v MŠ
Zita KLIMČÍKOVÁ -
Názory žáků 2. stupně základní školy na problematiku narušené komunikační schopnosti
Vilma Velebová -
Vliv jógových, dechových a relaxačních technik na rozvoj komunikační schopnosti předškolních dětí
Petra Číhalová -
Pohybová cvičení a aktivity pro rozvoj rytmických schopností u dětí předškolního a mladšího školního věku
Kateřina KUDELOVÁ