Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Artem Smirnov
Bc. Artem Smirnov
Diplomová práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
Suggestion of marketing activities for support and increase in sale
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingové aktivity na internetu, které lze využít pro podporu a zvýšení prodeje. Prvním cílem je prezentace a diskuze jednotlivých internetových marketingových nástrojů, které jsou nejvíce efektivní pro působení firmy a navázání vztahů s uživateli v on-line prostoru. Druhým a hlavním cílem práce je posouzení vhodnosti použití nástrojů internetového marketingu pro firmu …víceAbstract:
The Diploma thesis is focused on marketing activities on the Internet that can be used for sales support and increasing sales. The first goal is the presentation and discussion of the various internet marketing tools that are most effective for the influence of the company and establishing a relationship with users in the online space. The second and the main goal is to evaluate the suitability of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t4kkr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Michal Gerčák -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Jana Brichzinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Internetový marketing jako efektivní nástroj podpory prodeje.
Tomáš Prajer