Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů. – Lucie ANDÓDY
Lucie ANDÓDY
Bakalářská práce
Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.
Beginning teacher of secondary vocational school from the perspective of experienced teachers.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kompetencemi a charakterem požadavků kladených na začínajícího učitele střední odborné školy. Cílem práce je analyzovat praktické poznatky zkušených středoškolských pedagogů. Na základě těchto poznatků budou definovány klíčové požadavky, které jsou v současné době kladeny na začínajícího učitele odborné školy. Teoretická část vymezuje nejdůležitější pojmy, které bezprostředně …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with competencies and requirements for a beginning secondary vocational school teacher. The aim of this work is to analyze the practical knowledge of experienced secondary school teachers. Based on these findings, the key requirements that are currently placed on a beginning vocational school teacher are defined. The theoretical part determines the most important concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Václavík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANDÓDY, Lucie. Začínající učitel střední odborné školy z pohledu zkušených učitelů.. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Zátěž z pohledu učitelů střední školy ve školním roce 2021-2022
Klára Mokrá -
Kompetence začínajících učitelů k realizaci environmentální výchovy na 2. stupni ZŠ
Markéta LOLKOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Kompetence učitele primární školy
Renáta RUMPOVÁ -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová