Zuzana Schneyderová-Kubaniková

Master's thesis

Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu

Consumer buying habits in car market
Abstract:
Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is analysis of the marketing tools in the automotive industry and specification of the consumer buying habits of cars. Description of the marketing environment as the default situation analysis for consumer behavior. Determination of marketing tools used to define the appropriate marketing mix. Detect changes in consumer behavior due to the economic crisis and its impact …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 2. 2010
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Denisa Malůšková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19598