Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu – Zuzana Schneyderová-Kubaniková
Zuzana Schneyderová-Kubaniková
Master's thesis
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Consumer buying habits in car market
Abstract:
Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is analysis of the marketing tools in the automotive industry and specification of the consumer buying habits of cars. Description of the marketing environment as the default situation analysis for consumer behavior. Determination of marketing tools used to define the appropriate marketing mix. Detect changes in consumer behavior due to the economic crisis and its impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19598
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2010
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Denisa Malůšková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Změny spotřebního chování a zadluženosti domácností v době koronavirové krize
Hřibová Hřibová -
Změny spotřebního chování způsobené pandemií COVID-19
Martin Škrabánek