Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu – Zuzana Schneyderová-Kubaniková
Zuzana Schneyderová-Kubaniková
Diplomová práce
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Consumer buying habits in car market
Anotace:
Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is analysis of the marketing tools in the automotive industry and specification of the consumer buying habits of cars. Description of the marketing environment as the default situation analysis for consumer behavior. Determination of marketing tools used to define the appropriate marketing mix. Detect changes in consumer behavior due to the economic crisis and its impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19598
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Denisa Malůšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19598
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Barbora Tomanová -
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Changes in Chinese Consumer Behavior before and after the COVID-19 Pandemic
Shaojia Liu -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman -
Změny spotřebního chování a zadluženosti domácností v době koronavirové krize
Hřibová Hřibová -
Změny spotřebního chování způsobené pandemií COVID-19
Martin Škrabánek