Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu – Bc. Margita Azizi
Bc. Margita Azizi
Master's thesis
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Analysis of customer shopping behavior when shopping for groceries on the Internet
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu s pomocí metody eye-trackingu. První část práce objasňuje teoretická východiska týkající se problematiky práce. Konkrétně se zaměřuje na marketing, definici nákupního, spotřebního chování zákazníka a jejich typologii. Dále se zaměřuje na e-commerce a popisuje významnost marketingového výzkumu. V neposlední …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis of customer's shopping behaviour when shopping for groceries on the internet using the eye-tracking method. The first part of the thesis explains the theoretical background related to the subject of the thesis. Specifically, it focuses on marketing, the definition of customer shopping and consumption behaviour and their typology. It then focuses on e-commerce and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Veronika Zajíčková, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AZIZI, Margita. \textit{Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/2cyeyr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
User experience se zaměřením na kredibilitu v oblasti e-commerce
Barbora Hlávková -
Komparace a kombinace metod měření uživatelské zkušenosti (UX) s využitím Eye-tracking technologie
Jan Petružálek
Názov
Vložil
Vložené
Práva