Martina Ivanová

Master's thesis

Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach

Využití firemní filantropie pro posilováním hodnoty značky v reklamních agenturách
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na téma firemní filantropie jakožto širšího konceptu společenské odpovědnosti firem. Soustředí se především na vnímání dobročinných aktivit v malých reklamních agenturách z pohledu zaměstnanců a vedoucích pracovníků. Práce analyzuje činnosti vybraných reklamních agentur a následně dotazníkem zjišťuje možný nesoulad v chápání těchto aktivit zaměstnanci a vedoucími pracovníky …more
Abstract:
Focus of diploma thesis is to analyse corporate philanthropy in advertising agencies as part of corporate social responsibility concept. Thesis concentrates on two different approaches – employees and employers. The goal is to find differences in understanding these philanthropic activities among two groups of respondents and compare such findings. Research was participated by four agencies. Based …more
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na tému firemnej filantropie ako širšieho konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Sústredí sa predovšetkým na vnímanie dobročinných aktivít v malých reklamných agentúr z pohľadu zamestnancov a vedúcich pracovníkov. Práca analyzuje činnosti vybraných reklamných agentúr a následne dotazníkom zisťuje možný nesúlad v chápaní týchto aktivít medzi zamestnancami a vedúcimi …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Josef Hanus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80274