Martina Ivanová

Diplomová práce

Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach

Využití firemní filantropie pro posilováním hodnoty značky v reklamních agenturách
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na téma firemní filantropie jakožto širšího konceptu společenské odpovědnosti firem. Soustředí se především na vnímání dobročinných aktivit v malých reklamních agenturách z pohledu zaměstnanců a vedoucích pracovníků. Práce analyzuje činnosti vybraných reklamních agentur a následně dotazníkem zjišťuje možný nesoulad v chápání těchto aktivit zaměstnanci a vedoucími pracovníky …více
Abstract:
Focus of diploma thesis is to analyse corporate philanthropy in advertising agencies as part of corporate social responsibility concept. Thesis concentrates on two different approaches – employees and employers. The goal is to find differences in understanding these philanthropic activities among two groups of respondents and compare such findings. Research was participated by four agencies. Based …více
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na tému firemnej filantropie ako širšieho konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Sústredí sa predovšetkým na vnímanie dobročinných aktivít v malých reklamných agentúr z pohľadu zamestnancov a vedúcich pracovníkov. Práca analyzuje činnosti vybraných reklamných agentúr a následne dotazníkom zisťuje možný nesúlad v chápaní týchto aktivít medzi zamestnancami a vedúcimi …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Josef Hanus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80274