Názory pedagogů a žáků na vliv masmédií na rizikové chování dětí a mládeže – Jana HRKALÍKOVÁ
Jana HRKALÍKOVÁ
Bakalářská práce
Názory pedagogů a žáků na vliv masmédií na rizikové chování dětí a mládeže
Teachers´ and pupils´ views of the influence of masmedia and dangerous behaviour of children and youth
Anotace:
Děti nemají dostatek životních zkušeností a proto nedovedou pokušení získat nabízený produkt odolat. Reklamní tvůrci představují v reklamách mystifikovaný svět. Pokud rodina dítěte nefunguje tak jak by měla a dítě není informováno ani ve školním prostředí o nebezpečnosti masové komunikace, hrozí, že dítě bude ovlivněno reklamou a bude v ní hledat chybějící pozitivní vzor. Tímto vvzorem se může stát …víceAbstract:
Children lack sufficient life experience, and therefore they are not able to resist the temptation to get the offered pproduct. Advertisement creators present mystified world in the advertisement. When the child's family does notwork as it should and the child is not informed in school environment on the dangerous character of mass communication either, there is danger that the child will be influenced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Zveřejnit od: 5. 5. 2010
Identifikátor:
16588
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Helena Záškodná, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRKALÍKOVÁ, Jana. \textit{Názory pedagogů a žáků na vliv masmédií na rizikové chování dětí a mládeže}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/2d2ajl/.
Jak správně citovat práci
HRKALÍKOVÁ, Jana. Názory pedagogů a žáků na vliv masmédií na rizikové chování dětí a mládeže. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Zdravotně sociální fakultaBakalářský studijní program / obor:
Rehabilitace / Prevence a rehabilitace sociální patologie
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Igor Filimonov
Název
Vložil
Vloženo
Práva