Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum – Hana Tetivová
Hana Tetivová
Diplomová práce
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Marketing Strategy for Private Health-Care Facility ORP Centrum
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii společnosti ORP CENTRUM, s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou rodinnou firmu. Společnost působí v dynamickém prostředí se silnou konkurencí. Teoretická část zahrnuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy, které jsou aplikovány v praktické části. Z výsledků poté vychází návrh marketingové strategie.Abstract:
The aim of this thesis is creating marketing strategy of ORP CENTRUM, which can be characterized as a small family business. The company operates in a dynamic environment with a strong competition. The theoretical part includes the analysis of external and internal environment of the company which are applied in the practical part. The results after the proposal is based marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 10. 2012
- Vedoucí: Ondřej Lešetický
- Oponent: Miroslav Jankůj
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Analysis of external form of financing in Bosnia and Herzegovina
Nejla Čaušević -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Strategic and Financial Analysis and Valuation of the Enterprise
Nikola Wimmerová -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák